Matprogram

  NU är hemtentorna äntligen inlämnade, eller jag har mailat in dem och ska lämna in dem imorgon :D Sköönt att äntligen vara färdig fast samtidigt känns det nervöst eftersom det ändå inte känns som jag svarat riktigt bra på frågorna. Jaja det löser sig väl, är ju inget jag kan ändra nu iaf :) br />

Nu ska jag gå o titta på tv. Torsdag idag vilket betyder en massa bra på tv :D Nu har Niklas mat slutat gå på kanal 1 och istället visas något program om mat i Kina som jag tänkt se på halv nio. Sen kl 21.00 är det både program med Leila och Restaurang i vårt vardagsrum. Sen kl 22.00 kommer ju såklart Gordons kitchenknightmares. JA jag gillar matprogram :D Sen visas en bra film på kanal 6 kl 21.00 med, hur ska jag hinna haha? Dags o fixa kvällis mål innan programmet börjar. Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0