Måndag igen

TjaTja!

Värst vad tiden går snabbt. Hela dagen idag har rusat förbi utan att jag fått mycket gjort. Börjar bli lite smått orolig för om jag hinner klart med tentorna som ska in på fredag. Men de fixar sig nog :)

Idag vaknade jag inte upp förren halv 8 och tog då en lååång sov morgon med god frukost innan jag började plugget. Vid 11 drog jag ner till stan och fixade lite små grejer innan jag gick hem fixa lunch och började plugga lite mer.
Vart en sväng till torp med Emma när hon slutat skolan o kikade på mobiler. Nu ska ja försöka plugga de sista en timme innan ja ska se ung och bortskämd som börjar på kanal 1 idag. Verkar vara ett skoj program där vuxna ska rösta ut sina egna barn:P Hehe

Jaja nog tjötat
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0