Knappt sovit en blund

God Morgon! Fick inte sovit mkt i natt. Tentaångest? Jag vet inte men på något dumt sätt kunde jag inte släppa hemtentorna utan låg hela natten (sov två timmar) och tänkte på dem samtidigt som jag hann se en väldigt många program: Jims värld, 2/2 man, Raymond, Man vs. food, våra värsta år, simpsons, family guy.. aa en helmassa bra går ju på natten iaf. Nu ska jag bege mig till tågstation om en kvart. Får hoppas på att inga förseningar sker idag då tentorna måste vara inne innan kl 12.00. Därför jag åker så tidigt för att vara på den säkra sidan liksom, minns ju hur de va i onsdag :/ Ikväll blir det en massa mys Dags att fixa de sista innan skolan Puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0