Inte min dag idag

Ska ta o kila ner till stan en sväng med mammi nu :) Behöver komma ut lite känner jag innan plugget. Ska inte till skolan förren på fredag så har lite slappdagar framför mig nu. Eller aa..
Annars händer det inte så mkt för tillfället. Dagarna rusar förbi i en väldans fart. Snart jul jue.
Tycker inte om att det börjar bli så kallt och jag tycker inte om att det är en massa snö redan. På julafton får det gärna vara tonvis med snö men inte redan.. o alla dessa julpyntssaker som redan kommit in i affärerna..
Jag längtar till sommaren :D

Ska dra på mig vintekängorna, mössa, vinterjacka och tjockvantar nu och gå ner till Lindex och inhandla ett par matchande vantar till min mössa. Det ni!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0