How are you today!?

Tjenixen :)
Hoppas alla har haft en supertrevlig lördag?

Mina dagar sen sist jag skrev har vart toppen.
Igår var jag på bio i Göteborg och såg Julia Roberts filmen jag skrivit om tidigare och jag ÄLSKADE filmen. Rekommenderas verkligen.
Idag var jag i gbg igen och när jag kom dit (efter strul med tåg) var både Jill Johnsson och Amy Diamond där och uppträdde i nordstan. Riktigt trevligt. Hann aldrig lyssna på Jill Johnsson men Amy Diamond sjöng faktiskt väldigt bra live.



Nu ska jag chilla till familjen kommer hem med min feting godispåse bestående av romerska bågar, lys melk, vita chokladglassar och vita majsbollar. Det enda min påse består av nummera xD

Bye
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0