Frustrerad

Gaah! Ibland blir jag småtokig på tågen.
Gick upp tidigt imorse för att hinna med tåget som skulle gå kl 08.06 till gbg
När jag kommer till stationen, kall och genomblöt av allt snöande, står det att tåget är försenat 10 minuter. Fine de e väl inte så farligt tänkte jag. När klockan var 09.50 hade tåget fortfarande inte gått och det hade blivit fel på tåget dessutom så de visste inte alls när de skulle gå...
Så jag tog mina saker och gick hem väldigt frustrerad eftersom vi skulle arbeta med projektarbetet i skolan idag och jag verkligen inte vill missa det.
Men vad ska man göra? Vädret ställer till det ibland. Istället får jag väl ägna dagen åt lite hemtenta..suck hehe

Fyyy de e så kallt o när jag kom hem var mina händer helt blå-röda och jag fryser fortfarande innombords.. har värmt värmekudden nu så jag förhoppningsvis tinar upp haha!

Ha de bra i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0