En Kanondag!

Har haft en über mysig dag med Linda i Götet idag. Mötte upp henne på förmiddagen och vi strosade omkring runt 5:an och nordstan hela dagen fram tills dess hon var tvungen att lämna mig för att barnvakta. Då tog jag och gick till den stora godisaffären i gbg och inhandlade 600 g chokladgodis samt några hårdingar^^ innan jag åkte hem igen. Hemma möte jag upp mamma på Willy's för att köpa Keso och det slutade även med att jag fick med mig Marabou vintrvit choklad med mig hem och hjälp vad god den är. Inte min favorit bland vit choklad men den kommer absolut köpas igen. Den smälter verkligen gott i munnen och smakar lite som choklad överdraget på vit magnum glassen :D Nu sitte jag och mumsar godis men skall alldeles strax gå o kika på Bert som börjar kl 19.00, sen kommer postkodmiljonären och vid 20.00 började en film med Julia Roberts på tv 4+ som jag hoppas e bra. Är galet trött då jag endast sovit timmar på två nätter. Gissa vem om lär slockna tidigt idag? hehe /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0