24 timmar

Var ute och gick med pappa en sväng för en stund sedan, sköönt att komma ut i de "friska" vädret, dock aningen slaskigt.
Blev inget vant köp förut, vantarna var för små :/ typiskt!

Nu ska jag kila iväg till tv rummet och se på 24 timmar eller vad det nu heter där två kändisar ska spendera 24 timmar med varandra. Pernilla Wahlgren är ju med idag och henne gillar jag mycket :D Minns när jag och Emma var små och vi alltid satt bänkade framför tv:n på lördags mornar och såg på Nicke & Nilla :) Tjabba, Tjena, Hallå

Lite senare blir det filmtajm. Jag och Emma hyrde 3 filmer på hemmakväll för en vecka sedan imorn och har fortfarande en kvar att se :) Minns inte vad den heter nu men berättar imorgon!

Nää nu får jag skynda mig så jag inte missar alltsammans



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0