Otippat

Dagen igår blev en heldag med den jag gillar mest.!
Jag och Björn åkte till GBG halv 10 på morgonen och var framme ca en timme senare. Att hitta parkeringsplats var nog lättare än va vi båda trodde, men dyrt va de! fanns parkeringar som kosta 20 kr/ timme om inte ännu mer och de e inte gratis direkt! Iaf när parkeringen va fixad gick vi till 5:an där vi gick omkring i nästan 4 timmar. Hittade ingenting specielt, men jag har fixat både bal- och studentklänning nu så de känns häärligt.

När klockan närmade sig halv två köpte vi Mc Donalds, länge sen ja åt de sist så de va mumsigt.
Halv tre köpte vi fick Chockladmuffins + milkshake att ta med till Göteborgs Operan, där vi skulle se Marry Poppins musikalen. Otroligt bra va den, lite lång kanske men verkligen något jag skulle gå på igen.

Efter musikalen som höll på i närmare tre timmar begav vi oss hem till mig. stannade och köpte godis först på hemmakväll.
Hemma hos mig poppade vi popcorn, hällde upp en skål marsmhallows och satte oss i mitt rum för att se melodifestivalen. Höll på att få en rejäl chock när de såg ut som Caroline Af Ugglas skulle vinna, hennes låt var inte min favorit direkt, Men en chock blev det ju ändå kan man säga. Var helt säker på att Måns, EMD eller Alcazar skulle vinna, men nej då.
Inte för att jag har något emot vinnar låten, för jag gillade den mycket faktiskt, men helt otippad var den! Vad tyckte ni?
Nu återstår det bara att se vad övriga Europa tycker om låten. Jag tror på den och det lär bli en spännande final!

Efter melodifestivalen tog jag och Björn lite kort^^ och sen åkte han hem :(


NU e de dags för träning om en timme och jag hoppas verkligen att Björn kommer och gör mig sällskap! :)


Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0